Kompletní služba

Skladování není v České republice žádnou novinkou, s doplňkovou službou odvozu nábytku a dalších věcí do skladu však disponuje jen pár firem. Jednou z nich je i Profigroup Plus. Zákazník tak má kompletní službu od odvezení, přes uskladnění až po navrácení věcí zpět.

Jak to funguje

Poté, co zákazník kontaktuje firmu Profigroup Plus, je mu nabídnuta kromě služby skladování také služba stěhování. Ceník stěhování se odvíjí od počtu pracovníků a kompletní ceník najdete zde. Pozor! Zákazník platí pouze dobu, kterou naši pracovníci stráví nakládkou, plus paušálně 1 h dopravu. Vykládku ve skladu má od nás ZDARMA!

Cena skladného

V ceně za vybranou velikost skladu je měsíční pronájem skladu plus základní pojistné do výše 10 tisíc korun. Při pronájmu na jeden až tři měsíce se platí celý pronájem předem, většinou v hotovosti při odvozu věcí. Při dlouhodobém pronájmu platí zákazník minimálně první měsíc předem nebo při odvozu věcí a poté měsíčně bezhotovostně.

Služba zdarma

Zákazník při objednání služby skladování má hned několik úkonů zcela zdarma. Jak už jsme psali dříve, je to doba vykládky ve skladu. Kromě toho také obalování, všechny ujeté kilometry a dobu nakládky ve skladu při odvozu věcí zpět.

Uskladnění

Váš nábytek je u nás v bezpečí. Sklady jsou zabezpečené proti vstupu nepovolaným osobám, větrané, suché. V současnosti disponujeme sklady v Praze, Berouně a Příbrami. Zavolejte si o informace o nejbližším skladu, který je aktuálně k dispozici. Jsme připraveni vám vyjít vstříc.

VYŽÁDEJTE SI NEZÁVAZNOU NABÍDKU

Zkuste nám popsat vaši představu - přibližnou velikost skladu nebo co byste si rádi u nás nechali uskladnit.

Facebook
Google +
MojeId

SEO optimalizace